Sol, sol

Hej!

Idag blir det att storstäda lägeheten det är katthår, dammtussar överallt och jag blir så less när det ser ut som bomben har slagit ner.
Plus att Olle valt att ha en vilodag idag från träningen, mohahaha! =)

Var helt underbart att få sova hemma inatt och inte sitta på jobbet med ögon som går i kors och att få sova ut på morgonen för det är ju så svårt nu att lägga sig och sova när man kommer hem från ett nattpass det är sol ute och ljus i sovrummet.

Till helgen åker Carro och Kenth ner till stockholm och jag är så avundsjuk på dem, ska sova på lyxhotell och allt. Har länge velat åkt ner dit och handla och slippa sundsvall för en dag/helg men nu är det ingen mening att handla kläder för min del utan det får vänta till nästa vinter och sommar.

Shit vad det kliar i fingarna att vilja köpa allt till bebisen men nu när vi ska flytta och allt så känns det bara onödigt men skulle vilja köpa bara lite kläder och så men blir bättre att handla allt sånt när barnrummet är inrett och man kan lägga in allt där på en gång.
Åh, vad vi längtar <3

Nu ska jag snart kolla på våra bästa år och höra Olle sucka för det super usla programet :P

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback