Ny familjemedlem

Hallå där ute!

Är det sant att våren börjar närma sig allt mer, riktigt härligt väder i söndags och igår vägarna börjar bli snöfria och torra men än är den inte här men en försmak betyder mycket för många av oss.

Jag och Olle har fått en ny familjemedlem och Sessan och Simba har fått en ny kompis vid namn Wilma, hon är våran fosterkatt tillsvidare. Än så länge har det gått bra första dagen var inte rolig för någon av oss det var myckte morrande från alla katter men sånt får man räkna med när dem aldrig träffats förut. Simba har accepterat Wilma helt och hållet nu han bryr sig inte om henne alls utan ligger och jäser i sitt rör, Sessan däremot har lite problem med henne fortfarande för Wilma är för framåt och Sessan vill ta det i sin takt.

Nu jobbar man natt igen men denna gång bara 2 nätter men ändå det är 2 för mycket för mig, hann bara med och sova mellan sju och åtta igår kväll men än så länge går det bra. När jag kliver av mitt pass nu på morgonsidan så får jag inte åka hem och sova på en gång heller för mäklaren kommer upp för en visning vid niotiden och efter den får jag gå och sova, hoppas bara att jag inte hunnit blivit för pigg.

Nu ska jag kolla på solsidan som jag missade i söndags och skratta lite :)

Hoppas ni får en bra dag
Byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback