Mysnatt

Godmorgon!

Man brukar ju säga myskväll men för min del har det blivit en mysnatt men naturgodis, korsord och reprisen av DH som jag missade förra tisdag och valde att inte se igår kväll heller.
Jag som är så känslig släppte en tår här och där men kan inte tycka att det har så mycket att göra med mina hormoner som är skyhöga utan har alltid varit känslig.

Uscha denna natt gick inte lika fort som den igår natt, har mer eller mindre varit trött hela natten och det värsta är att jag blir så där panik trött att jag inte märker av det förns mitt huvudet blir som en jojjo. Den känslan är riktigt hemsk men är bara upp och röra på sig försöka hitta något nytt att pyssla med.

Fy vilken halsbränna, sura uppstötningar jag får när jag jobbar natt det är någorlunda bra medans jag äter något men det kan jag inte göra hela natten för då kommer jag antagligen att rulla härifrån innan jag går på mammaledighet.
Inga tabletter hjälper mer än 30 min heller så det är bara att försöka leva med det tills det går över av sig själv eller är det någon som har tips på vad man kan göra?

Nu är det bara 3 timmar kvar tills man får åka hem och sova, gud så jag längtar efter min säng för tillfället

Hoppas att ni får en bra dag =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback