Happy happy

Godmorgon!

Happy det är vad jag är idag och det finns många olika orsaker till det och tre av dem är att jag jobbar sista natten denna omgång, lägenheten kommer att bli såld vi får igen för allt vi lagt ner på den och att vi ska vara barnvakt åt världens sötaste Love en sväng idag :)

Denna natt har varit riktigt jobbigt, känt mig trött hela tiden inte lyckats koncentrera mig på att kolla på teven heller men till slut slog jag på paranormal activity 2 och shit man blev ju rädd ibland och då är jag den som blir rädd i första taget men den där filmen den fick mig att få kalla kårar på ryggen.

Kanske till och med hinner med ett inlägg ikväll där jag lägger upp lite bilder på Love så får också se hur söt han är :)

Nu ska jag göra min sista sysslor innan min avlösare kommer.


Ta hand om varandra


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback