Beställd

Hej!

Idag har man gjort sista jobbdagen på denna helg så nu är man ledig tills på torsdag och jag ska bara vila upp mig och umgås med dem jag inte hunnit med under helgen.

Efter jobbet åkte jag och hämtade älsklingen så åkte vi ut på babyproffsen och fick testa om den vagn vi fastnat mest för skulle få plats i bilen och det gjorde med plats över till annan packning eller saker.
Vi bestämde oss för en emmaljunga city cross med hårdlift och färgen blev pro coffee efter många funderingar hit och dit det är inte allt för ofta det händer att vi kan komma överens om färger.
Känns konstigt att börja beställa massor av saker och faktiskt förstå att det ska komma en bebis till oss i sommar men som vi längtar.

Nu på kväll så var vi på bio och såg rango med svärfar och den var faktiskt lite rolig och man kunde få sig ett gott skratt imellan åt.
Kan rekommendera den till er som inte sett den för tror dem flesta skulle tycka om humor och själva filmen.

Just nu har jag halsbränna och det finns inge värre än att få det på kvällarna när man ska till och sova snart men varje krämpa är värt allt för den där lilla vilda pysen som ligger och mår gott i min mage.

Nu ska jag göra mig klar för natten är så trött efter helgen jobb



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback