Varmt så in i baljan

Äntligen kväll och lite svalka säger jag bara dock så kommer myggen och knotten fram istället då.

Imorse när jag klev upp klockan 6 så var det ca 27 grader ute i solen och tänkte genast shit vad ska jag ha för kläder?
Lyckades hitta ett linne som jag kunde få över magen utan att det spände och var obehagligt.
Satt ute på förmiddagen med min vårdtagare men fick ge upp och gå in efter en halvtimme för jag höll på att smälta bort kändes det som men inne var det inte så mycket svalare så jag placerade mitt feta arsle vid fläkten och där satt jag en bra stund.

Efter jobbet skulle jag ut till klingsta och äta middag men var tvungen att åka hem och duscha iskallt vatten och byta kläder till något som inte var allt för varmt för en gravid flodhäst.
Hade kunnat stannat ännu längre i duschen för det var sååå in i baljan skönt att duscha i kallvatten!

Tror jag snart ska krypa ner i sängen men blir nog svårt att somna för jag lyckas slarva bort mitt sommartäcke så jag kommer antagligen svettas en hel del i natten, får nog gå ner till förrådet och hämta fläkten och sova med den i sängen :)

Ha en forsatt trevlig sommarkväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback