Varmt och skönt

Godkväll!

För tillfället sitter jag på jobbet och här förblir jag till klockan ca 07.00 imorgon bitti, än så länge så går det bra och jag har faktiskt laddat upp med flera filmer ikväll/inatt men vill inte riktigt börja ännu med filmerna så då tänkte jag passa på att skriva ett inlägg.

Idag har det varit varmt och skönt men dock så hade jag ett par byxor som sprack i grenen så fort jag gjorde någon konstig rörelse så till slut blev det skin mot skin och ont gjorde men det är tur man är gravid för det såg säkert roligt när jag försökte och inte skava sönder insida låren :)
Vi var på utbildning idag på sjukhuset och själva förslossning och första tiden efter men jag redan varit på den med Jessica när hon väntade Alva men vi gick så Olle fick veta lite han med inför allt och jag tror han tyckte det var mycket givande information.

Igår var vi på till barnmorskan och tittade läget på vildningen där inne, allt var bara bra hon var där och klämde och lyckades då reta upp den/det rejält för den hade ett hjärtljud på 180 slag från början när hon lyssnade sedan sjönk det till 150-152 slag, jag och Olle kommer nog få det vi gör sedan när den/det är född :)

Har fått lite mer vätska i benen så jag fick så lov att köpa stödstrumpor men dem är ju såååå varm nu i sommar så hon på apoteket rekommenderade nylon stödstrumpor och det är kanske inte det snyggaste men bättre än inget.
Det är mer vanligt att det är äldre damer som använder nylon knästrumpor än yngre som jag men men :)

Nu ska jag ta och titta lite in min nyinköpta skvallerblaska :)
Godnatt på er gott folk


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback