Söndag

Godkväll!

Idag har jag söndag i hjärnan istället för måndag men det är ju typ en söndag eftersom det är röd dag i almanackan :)

Sov som en kratta natt som var och problemet var att jag antingen kunde ligga på vänster sida eller rygg för la jag mig på höger fick jag halsbränna, illamående och jobbig foglossning plus att jag var kissnödig hela tiden.
Det börjar ju bli trångt för lille skruttet där inne nu men är iaf 55 dagar kvar till bf fast jag skulle inte bli ledsen om den/det kom någon dag tidigare än utsatt datum.

På eftermiddagen åkte vi till klingsta och myset med världens sötaste pojk Love som fyllde hela 4 månader idag, fick smaka en sked potatis med och det såg ut som han gillade det.
Som vanligt så åt vi middag där med och jag, Pia, och Janne åt pasta med chili och vitlök medans Olle och Matilda åt hamburgare.

Vägen hem passade vi på och stanna och stor handla på coop i nacksta men dock fanns det inte så mycket varor hemma tanke på att det inte kommit någon leverans idag men lyckades fylla hela kylskåpet och frysen.

Nu ska jag kolla klart på nittileaks sen sova så man är pigg imorgon när vi ska på mvc och titta läget med skruttet


32+0


Godnatt alla kära läsare

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback