Less!!

Godmorgon på er!

Här sitter jag vaken och pigg som en nötkärna eller hur är det med den saken, natten har faktiskt gått riktigt bra ändå men kommer jag har en natt till och som vanligt kommer jag vara tröttare då.

Helgen som har varit så har jag faktiskt varit ledig och det är jag så himla glad över för jag har haft sådan hemskt smärta i min rumpa (foglossning) allt jag gjort har smärtat till så ögonen tårades men trots denna smärta har jag inte kunnat suttit still utan målat lite i hallen hemma men har typ fått måla 10 min sen vila 30 min.
Jädrnas skit bältet har ju inte hjälpt till något alls utan fick ta till alvedon en kväll för så fort jag rörde mig högg det till.
Nu när jag har vaknat idag ska jag ringa min sjukgymnast och höra om hon kan hjälpa mig på något sätt för jag kan inte gå knappt och ska jobba midsommar och då är det dag/kväll som gäller då är det mer sysslor att göra än under ett nattpass!

Fick besök av Jessica och Alva igår och innan dom var på väg så slängde vi ihop en kladdkaka men vad för kaka det blev vet jag ej för den var torr som papper och var inge kladdig alls, blää för att baka ibland men Olle lovade att han skulle baka en godare åt mig :)

Snart ska jag äta lite frukost så jag slipper tänka på det när jag kommer hem, bara att krypa ner i sängen och sova gott ett par timmar tills vi ska till bm och titta läget på vildingen igen :)

Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback