Grå trist dag

Uscha för detta grå trista vädret som bestämt sig för att stanna i sundsvall, det är så mörkt plus att man blir så himla trött och bara vill bädda ner sig framför teven!

Idag har man varit på gjort yttligare ett arbetspass på denna vecka, imorgon så har jag en ensam hel dag på jobbet och det är så himla tråkigt men men på något sätt ska jag väl kunna sysselsätta mig och min vårdtagare.
Efter passet idag så har jag bara 9 pass kvar innan jag går på graviditetspenning i en månad, nedräkning är i fullgång :)

Nu ska jag ta och skala mina kokta potatisar och göra ordning matlådan innan sängen kallar på mig, blää orkar inte kliva upp kl 06.00 imorgon!

Godnatt gott folk :)

Kommentarer
Postat av: L

Åh va kul, det hade jag inte en susning om :) ska börja läsa din nu också och följa din graviditet. Grattis förresten :)

2011-06-15 @ 22:39:48
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åh vad kul :) Tack så mycket! :)

2011-06-28 @ 18:36:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback