Godmorgon!

Godmorgon!

Nu är det bara 4 timmar tills man får lägga ner huvudet på min efterlängtade kudde och sova ett par timmar men tyvärr så måste jag stiga upp vid elva och ringa sjukgymnasten som endast har telefontid mellan 11.00 - 12.00 och förhoppningsvis går det fort så jag kan lägga mig och sova någon timme till.

Ska även åka och hämta våran efterlängtade bil som har varit på reparation i ca 1 vecka, någon gång innan vi köpte bilen så har den varit med om en större olycka som gjort att hela baksidan på höger sida blivit tilltryck och snett sedan har skärmen vid bakdäcket börja rostat och lacken släppt så vi valde att kosta på den nu innan det blev värre och ännu dyrare!

Någon gång under natten nu så släppte foglossningen och jag kunde gå, vrida och röra mig obehindrat men tyvärr valde den att komma tillbaka och det gör så ont ibland att jag inte vet hur jag ska kunna ta mig fram, min fråga är varför foglossning helt plätsligt blivit värre utan att jag ansträngt mig? Hoppas min sjukgymnast har tid för mig denna vecka så jag kan få någon hjälp med smärtan att jag klarar av att jobba helgen!

Var till BM igår och kollade läget med våran vilda skrutt där inne, huvudet var neråt så man kan hoppas att hon/han ska fixera sig snart och inte ta flera varv till i magen.
Måttet hade gått upp 6 cm men eftersom vi hade en annan bm idag så berättade hon att måttet kan vara lägre nästa gång eftersom alla mäter på olika sett för varken jag eller Olle tycker att magen växt så mycket på 2 veckor!
Hjärtslagen låg på 150 som vanligt och allt var bara bra där inne :)
Längtar så mycket efter att få träffa dig nu att jag knappt kan bärga mig <3

Ha en fortsatt trevlig dag mina kära läsare :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback