Äntligen sol :D

Vilket underbart väder det har varit idag och är fortfarande, visst blir det lite varmt för min del i mellan åt men jag tänker inte klaga för som jag har längtat efter värme och sol.

Midsommar helgen har vi spenderade vi i klingsta, hela Olles släkt från göteborg, uppsala och dalarna var uppe och det var hel mysigt att vara alla samlad. På självaste afton var vi sammanlagt 17 st personer som åt och det blev trångt vid middagsbordet men vi hade det trevligt!
Självklart så jobbade jag också när vi inte var i klingsta och det var ju lite tråkigt men det blev fina pengar :) Har lyckats pricka in 2 storhelger på en månad och nästa månad är min sista lön på minst 1 år och då klagar jag inte över att blir mycke mer!

Idag har jag varit till sjukgymnasten och testat en TENS-apparat som ska lindra min smärta som jag har i fogarna och om det inte har blivit några negativa effekter av den tills imorgon skulle han fixa så jag kunde få låna en tills bebis anlänt :)
Det enda jag skulle vara beredd på var att man kunde få träningsvärk i området och det blir ju härligt, ont i fogarna enbart på vänster sida och träningsvärk vänster sida kommer bli härliga dagar framöver!

Mamma kom och hämtade mig på vårdcentralen för en tripp ut på birsta och inhandla lite småsaker till spjälsängen och lite annat smått och gott. Var riktigt duktig och gjorde inte av med så mycket pengar men såg mycket jag ville ha men är liksom ingen idé att handla kläder förns hon/han har kommit!

Tack snälla söta Carro för skjutsen till matfors :)

Resten av kvällen för min del blir i soffan då Olle jobbar natt men det kan vara skönt ibland att vara ensam men så tomt när man ska sova men jag har ju iaf skruttet och katterna :)

Ha en fortsatt trevlig kvällen kära läsare

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback