1 Juni

Hej!

Så då har det gått och blivit en ny månad, tyckte nyss att det var början av maj men har man mycket planerat i hjärnan kanske allt annat gå fort med.
Vill ha den där härliga sommarvärmen nu, varma vindar man kan gå i korta byxor och bara njuta. Själv så kommer man väl svettas så fort man tittar på termometern men då får man väl hoppa in i duschen med jämna mellanrum :) Längtar tills man kan sitta ute hela kvällarna i linne och inte behöva ha något över axlarna!

Idag händer det inte allt för mycket på våran planeringslista, ska snart göra ordning lite lunch tills Olle kommer hem från träningen.
Blir att vi kanske åker ut på birsta en sväng och kollar vad dem har att erbjuda :) Skulle behöva köpa lite kläder till dopet som äger rum i början av juli, har hittat en fin tunika/lång tröja men det finns aldrig i de storlek jag vill ha!
Har iaf bokat in en klipp+färg hos min frissa som fått hyra en stol i bosvedjan är så ybber glad att hon fick tag på en stol att hyra för jag stor trivs så med min frissa som jag har haft i iaf 10 år.

Shit vad det åskade igår kväll man såg hur den slog ner hela tiden överallt här i granloholm, vi tände inga lampor alls utan satt här i det lilla mörker som var av alla åskmoln och kollade på tv, stod på balkongen och lyssnade och tittade under ovädrets gång t.o.m våra katter satt där ute och kolla in vad som hände!

Nu pysslar katterna med någe bus ute på balkonge bäst jag kollar till dom.
Ha en bra dag :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback