Snart...

Godmorgon!

Snart är det faktiskt min tur att få åka hem och krypa ner i sängen och sova ett par timmar men för andra så ringer väckarklockan snart eller nyss gjort det.

Natten har faktiskt gått bra vart trött där vi tre tiden men drack lite energidryck utan taurin och med låg koffeinhalt tycker om den drycken jag för den passar mig perfekt.
Man kan få väldigt mycket gjort när man jobbar natt såhär men det är inget som jag tycker men gör det bara för att jag måste.
Har nyss kollat klart på filmen The Notebook den är helt underbar film och man blir lika ledsen varje gång men skulle kunna se den inatt som kommer igen bara för att man bara smälter inombords av att se på den och samtidigt blir man alldeles varm i hela kroppen.

Fick ett sms nyss och vart först lite paff för vem tusan är vaken nu tänkte jag men det var ju min käre svägerska som alltid är vaken mellan 2-6, är det skruttet som lever om ska förbereda henne på att den/det kommer vara vaken den tidpunkten när den kommer till världen.
Åh så jag längtar tills det är dags <3

När nu ska jag ta och jobba lite innan det blir ett vänner avsnitt, för snart kommer min avlösare och jag får åka hem till SÄNGEN!!!

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback