Lunch

Hej!

Idag var jag duktig nog att ta mitt feta arsle ner på gymet och gick på band i 45 min, har legat på lat sidan allt för länge nu och skulle verkligen vilja få tillbaka mitt träningsug.

Nu kommer den jobbiga övergången från vinter till vår, slask och halka så nu skulle ett par broddar sitta fint förstår alla äldre som använder stavar och eller broddar men själv använder man skor som knappt har något mönster under.

Idag har jag varit på stan och fikat med Anna (arbetskollega), det blev tant anci och fröken sara deras sallader är så super goda att jag skulle kunna gå dit varje dag men måste snåla lite framöver här så man har råd att laga motorvärmaren på bilen som jag förstörde och såklart är sparande bra till andra förutseda händelser.

Ikväll blir det köttfärssås och spagetti till middag och passade på att bjuda hit Matilda, till middag blir det att se på shrek 4 för man kan ju inte missa hur allt slutar :)

Nu ska jag gå och börja med maten

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback