Long long time ago again

Så var det en evighet sedan jag uppdaterade min blogg men tycker att jag inte har hittat den där unika röda tråden, har inget att skriva om eller så har jag hur många tankar och funderingar men behåller dem för mig själv ärligt så vet jag faktiskt inte.

Har lovat min kära svärgerska att jag ska hålla min blogg updaterad nu och långt framöver och ska nog lyckas hålla det, känsla att jag kommer ha mer och skriva om.

Denna helg har varit en jobbhelg och helst av allt har jag velat vare hemma och städa, tvätta och såklart umgås med vänner plus släkt men det får bli en annan gång.
Passet som jag hade idag är så segt, först jobbar man 9-14, 16.15-21.15 och där i mellan har jag rast men den brukar gå så fort att man inte hinner mer än att äta och vila en stund.

Min underbara älskling har varit så duktigt och gjort fint här hemma när jag kom hem nu ikväll och då har han ändå jobbat idag men jag blir så stolt och glad över Olle när han har gjort fint här hemma.
Nu tänker han diska våra tallrikar bara sådär men man ska nog inte klaga :)

Igår så var vi på middag hos Kattis och Larsa och fick hemlagad rostbiff och p-gratäng med en supergod sås, Kattis är så duktig på att laga mat man kanske ska åka dit och äta mer ofta :) Carro och Kenth var såklart där också hur trevligt som helst hade vi och det är något vi måste göra om rätt så fort men då önskar jag att Jessica och Jonas kan vara med.

Nu ska jag gå och göra ordning min matlåda tills imorgon, lång dag imorgon men kan alltid hoppas att den flyger förbi.

Godnatt och ta väl hand om varandra där ute

Kommentarer
Postat av: matilda

vad duktig han är! han kanske tänker att han ska få köpa en ny tv om han är extra snäll :P

kul att du uppdaterat!

kramar

2011-01-09 @ 23:13:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback