Ledig hela dagen

Hej!

Idag är man ledig hela dagen och det är så skönt, jag fick sova hur länge jag ville imorse men vaknade dock av grannens cigarettrök som smög in genom den lilla lilla springan till vårat öppna fönster.

Har tänkt att jag ska ta mig ner till tvättstugan och tvätta upp lite handdukar och sängkläder för sånt vill jag inte tvätta här uppe för det kommer ta en sådan tid innan det är torrt och sedan vill jag helst torktumla min sängkläder, handdukar för att dem ska bli så mjuka.
Än har jag inte kommit ut nattlinnet så vi får väl se hur denna dag slutar  :)

Nu vill jag att min underbara svärgerska ska få åka in till förlossningen så man kan få träffa den där efterlängtade skruttet, åh så jag längtar! Kommer troligen flytta till klingsta när den/det väl har anlänt :)

Nä nu ska jag kanske ta och göra lite nytta här hemma

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback