Kalla lördag

Hej!

Uscha vad kallt det är idag, skulle vilja gå ut och gå en promenad men kommer nog förfrysa utanför porten. Stannar inne istället och kollar på slutet av let's dance som jag missade igår plus att jag äter lite super god häagen-dazs glass man måste passa på när Olle inte är hemma och kräver halva av mig.

Igår hade vi besök av min mamma och pappa som var här på middag, det bjöds på oxfilé, potatisgratäng och sallad. Oxfilén blev väldigt god och perfekt rosa som den ska vara.
Till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås kände att jag orkade inte göra något för avancerat för paj är alltid lika gott och enkelt att göra.

Ikväll får vi besök av Matilda som ska äta middag här och sedan se på någon bra film men stora frågan är vad men lär bli att vi hyr från hemmakväll kanske Olle kan köpa lite karra åt mig på hemmakväll deras godis är så varierande.

Nu ska jag ta och diska upp resten från igår så vi får plats med den nya disken sedan ikväll :)

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback