Ett av tre

Godkväll!

Sitter här och funderar på vad jag ska skriva i bloggen idag men lampa lyser svag ovanför huvudet.
Nu håller jag på tanka hjärnan med lite fil och flingor och om jag har tur så börjar lampan lysa starkare, kanske kan det blir ett läsabart inlägg från min sida :)

Idag har det varit en helt underbar dag, fick mig en sovmorgon till halv tio och började med att fixa till frukosten tills Olle skulle komma hem från träningen hann till och med att diska upp lite disk så man blev fri den.

Så himla fint väder hade vi idag med och jag känner hur det bara börjar krya i kroppen av glädje att våren börjar närma sig med små steg och till veckan som kommer skulle det bli 5 plus grader i 3 hela dagar men det kan ju ändras snabbt men ändå :)
Tog och ringde Kattis och hörde med henne om vi skulle gå ut och gå en promenad hos henne och vem vill inte det när solen är framme och det är bara 1 minus grad ute. Kattis invigde sittdelen på henne vagn och Elfon satt bara tyst i nästan 1 timme tills han somnade en sväng, han tyckte nog om att få se allt omkring vagnen istället för att bara se himlen.
Sammanlagt var vi ute nästan 2 timmar åh det var så skönt att bara få gå och prata av sig om allt, att han någon som svarar på ens frågor när man pratar.
Väl hemma blev det en, två koppar kaffe och massa mera prat :) Imorgon kan det bli en till promenad om jag inte har allt för ont i svanken, tror jag har något som ligger i kläm där omkring.

Stannde på toys"r"us för att handla en målarbok och färgpennor så jag har något att göra nu när jag ska jobba natt i 3 dagar och målarbok är nog något som jag aldrig kommer bli less på, alltid tyckt om att måla, färglägga mönster.
Ni kommer säkert skratta när ni läser denna del av mitt inlägg men jag erkänner att jag är väldigt barnslig ibland och så är jag vill inte bli gammal för tidigt.

Nu ska jag kolla på brothers&sisters och bara njuta av lite godis och min ensamhet här

Byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback