Änglagård

Hej!

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade men känns som om tiden har sprungit iväg och inte haft tid med att hålla er uppdaterad om min vardag.

I lördags var vi upp till mamma och pappa för att fira mamma som fyllt år och då åt vi lite tacos innan hon skulle åka iväg och jobba, jag och Olle stannade kvar till kl sju på kvällen och fikade lite tårta med pappa.
I måndags i bjöd jag mamma på bio och då var även en kollega till henne med vi såg på Änglagård - tredje gången gillt. Jag tycker filmen var riktigt bra men som jag har sagt till alla så måste man tycka om sådana filmer, i tidningen hade den fått en etta i betyg och det tycker jag är lite dåligt för det finns filmer som fått fyror och var skit dåliga.

I veckan har jag bara jobba och varit på stan med Maria faktiskt och det var riktigt trevligt att få träffas och prata lite gamla minnen :)

Nu har vi skrivit kontrakt på den nya lägenheten i granloholm och det känns konstigt men bra ändå kommer sakna denna lgh så mkt men man kan ju inte tänka så hela tiden för då kommer man aldrig kunna flytta.
Den 1 maj ska vi få tillträde till den och det ska bli kul att inreda en helt ny lgh men vi behöver inte göra så mycket åt den och det är skönt.
Nu hoppas vi bara att det går bra med våran lgh att sälja den, vi tog och anlitade en mäklare för ingen av oss orkade hålla på.

Nu ska jag lägga mig och titta på reprisen av landskampen och vänta tills Olle kommer hem så man får äta lite middag :)

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 00:59:33
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Marlene

Jag tycker om nästan alla hans filmer, ska vara ärlig och säga att jag vet inte om jag sett alla hans filmer men änglagård kan jag se hur många gånger som helst :)

2011-06-28 @ 18:33:57

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback