Vaken natt

Det är vad jag har inatt men helst av allt hade jag velat lega i min sköna säng och fått sovit inatt för jag är så frukansvärt trött hela tiden och ibland känns det som om jag inte fått sovit på 1 vecka men har typ fått sovmorgon hela helgen så egentligen borde jag vara utvilad men inte.

I lördags så var jag och Olle på bio med Jessica och Jonas men innan så åt vi middag på kina och som vanligt beställde jag friterad kyckling men smakade lite av Olle och Jonas rätt för dem beställde samma. Nästa gång jag går på kina ska jag beställa något helt annat som förhoppningsvis smakar gott.
På bion såg vi the tourist och den var faktiskt riktigt bra man hade förväntat sig en helt annan handling så man blev överraskad ibland att den inte blev som man planerat i hjärnan, kan rekommendera att ni ser den som tycker om lite action och drama.

Har massor av bra filmer på datorn som jag tänkt se nu när jag ska jobba natt men känner mig så trött i huvudet att jag kommer nog bara bli mer trött och jag måste sitta still och koncentrera mig på handlingen och försöka hänga med, ska snart få avlösning och upp och röra på mig kanske få en nypa friskluft.

Byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback