Torsdag till fredag

Förvirrad är vad man blir iaf nu när man jobbar natt för idag är det fredag men det stämmer inte enligt min hjärna den har någon annan dag.
Känns konstigt att det är helg nu igen tycker att veckorna ibland går riktigt fort och att man knappt hinner göra något på sina lediga dagar!

Igår torsdag så sov jag till två typ men vaknade flera gånger och kände mig pigg som vanligt men tvingade mig själv att sova längre.
Klev upp åt frukost/lunch och gjorde oss klara för att åka till klingsta och äta Jannes hemmagjorda supergoda pizza till middag.
Skulle kunna flytta till klingsta bara för att få vara nära lilla Love för han är så himla söt :)

Nu är det inte många timmar kvar på detta pass heller 3 ½ timme men jag vill att klockan ska vara halv sju nu och att min avlösare kommer så jag får åka hem och krypa ner i sängen och sova sova sova tills klockan ringer vid två.
Vi ska även testa och vara tillfällig kattägare åt en kisse som behöver någonstans att bo ett tag framöver och jag hoppas att våran lilla morrhoppa Sessan inte är så sur och grinig för att det kommer en annan hona, det är bara att testa antingen kommer dem gå ihop hur bra som helst eller så blir det slagsmål hela tiden och sånt vill jag inte ha.

Nu ska jag äta lite fil, macka och banan och kolla på lite vänner avsnitt

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback