Strålande sol

Vilket underbart väder det är ute idag, vill bara ut och ta en promenad men helst av allt hade jag velat åkt hem till mamma och pappa men dem ska bort på eftermiddagen. Vi får åka upp någon annan helgdag när i båda är ledig och det är lika fint väder som idag och sätta oss på sjön för att pimpla, dricka varm choklad och ostmackor :)

Det var någon vecka sedan jag uppdaterade men har glömt bort bloggen som vanligt för det är typiskt mig att glömma saker och ting.
Känns som jag bara har jobbat och jobbat men så är det nog inte!

Vi har äntligen skrivit på för den nya lägenheten i granloholm och inflyttning är 1/5 eller tidigare men jag längtar som en tok att få se den igen, kunna planera hur vi vill inreda den och titta lite mer noga än vad man gjorde på visningen.
I torsdags var våran mäklare här för att fotografiera våran lägenhet, den läggs ut på hemnet.se och i våning och villa som kommer med ST.
Kändes annorlunda att se sin lägenhet på kort från en mäklare, den kändes så stor och luftig men man är ju så van vid lägenheten nu!

I söndags kom världens sötaste pojk till världen, bästa svägerskan Matilda har blivit mamma äntligen <3 Så som vi alla har längtat efter och han är så söt att det är svårt att slita blicken ifrån honom.

Nu ska jag ta och göra ordning lite lunch snart och titta på någon bra film

Byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback