Remember me

Godmorgon!

Denna natt har faktiskt varit helt okej men jag är ju inget fan av att jobba natt men ett jobb är ett jobb.
Nu är det lite mer än en vecka kvar tills nästa gång det är dags att jobba natt igen, bläää!!

Inatt såg jag en otroligt sorlig, spännande, gripande film Remember me och till er som ännu inte sett den då har ni missat något för så som jag har grinat till filmen och hela tiden väntat på spänning vad som skall hända och det var länge sedan sist.


Tyler är en ung man med ett ansträngt förhållande till sin far, efter en familjetragedi. Tyler tror inte att någon någonsin skulle kunna förstå det han genomlevt, tills den dag han stöter på Ally.
Mot sin vilja dras Tyler till Ally och snart kan han inte kämpa emot sina känslor för henne. Kärleken till Ally gör att Tyler får hopp om livet igen, men snart uppenbarar sig saker som hotar att driva paret ifrån varandra.

Nu ska jag kolla på lite vänner avsnitt innan dags att göra morgonsysslorna och om 2 ½ timme kommer min avlösare, jipppi =)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback