Hårklippning

Hej!

Denna vecka har gått fort fast vi ännu bara ha torsdag tyckte det nyss var helg men nu är det helg igen om 2 dagar och jag går av mitt nattpass på lördagsmorgon.

I måndags så hade vi en hel dag tillsammans och bara tog det lugnt hela dagen, gjorde inget speciellt av dagen utan vi uträttade en massa ärenden och kvällen slutade med middag i klingsta.
Jag var även på stan och åt lunch med Anna, alltid lika trevligt att umgås med henne, blev en sväng till Kattis och Elfon med innan jag skulle hem.

Tisdagen fick jag hoppa in och jobba lite akut men blev bara 4 timmar, kändes som en riktigt bra pass synd att dem inte förkommer allt för ofta.
Köpte med mig lunch och åkte ut till Kattis och åt den, på eftermiddagen/kvällen åkte vi till matfors badhus och badade med Jessica och Alva. Elfon badade för första gången på badhus och tyckte det var lite konstigt men han njöt nog en del med, att åka rutscherkana var lite skrämmande men det är en vana att få åka fort ner för något och i vattnet.

Igår var jag till frissan igen och fick äntligen klippa mig lite kortare och känna att man kan göra någon frisyr av det hela, medans Ann-Marie klippte mig fick hon en massa ideér på vad hon ska göra nästa gång jag ska dit och låter som om jag kommer få en häftig frisyr :)

Nu är det bara 3 ½ timme kvar på mitt nattpass och sedan får jag ÄNTLIGEN åka hem och sova.

-De vänner man har omkring sig ska man vara rädd om och aldrig glömma att visa för dem att man uppskattar all deras hjälp och sällskap- 

Byebye 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback