Smakportion

Idag åt Elias sin första smakportion med potatis för första gången och till en början verkar han tycka att det var okej smak men sedan kom rysningarna, man såg att han verkligen hur illa han tyckte det smakade men imorgon gör vi ett nytt försök :)
Denna tid tycker jag är helt underbar när man får börja ge fast föda och se hur dom upplever alla nya smaker, var och inhandlade en barnstol på ikea så nu är vi redo.

Svärgföräldrarna plus Matilda och Love var här på eftermiddagen och fikade lite, dom hade köpt med sig en otroligt fin kaktus blomma som jag ska försöka ta väl hand om.

Imorgon ska jag och Elias åka upp till mina föräldrar och spendera dagen där medans Olle jobbar heldag och sedan på kvällen blir det väl någon film och lite snacks :)
Älskar när Olle antingen slutar tidigt eller är helt ledig.

Nu ska vi sova och hoppas på att våran son också får sova hela natten helst till klockan 6

Godnatt




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback