Barnvakt

Godmorgon!

Idag är det den perfekta vinterdagen, lagomt kallt, snön ligger kvar och solen skiner lite lätt!
Det är ungefär en sån dag man skulle vilja vara ute en hel dag och sedan avsluta med varm oboy och limpmackor :)

För tillfället är jag barnvakt åt bästa Love medans Matilda är och utträttar en sak, än så länge går det bra Love sover i vagnen ute i hallen och Elias har somnat på golvet :) så får det gärna vara ett tag nu men med min otur vaknar säkert båda smatidigt och vill ha mat men då tar jag hand om det då :)
Nu njuter jag av tystanden och ser på våra bästa år!

Igår hade jag både besök av Jessica, Alva och Max sedan på eftermiddagen kom Sandra, Anders och lilla Lexie. Så himla trevligt när man får besök och kan prata om allt och inget :)

Nu ikväll så följde jag och Elias med mamma/mormor ut på birsta och handlade julklappar till barnbarnen, faktiskt så var det inte så himla mycket folk där ute och det är skönt när man slipper stå i mils långa köer!

Imorgon kommer våran nya soffa från ikea och jag längtar som en tok så för tillfället sitter vi på golvet för den gammla har svärfar hämtat.

Nu ska vi sova och jag hoppas på en sovmorgon imorgon :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback