Äventyr

Så var det måndag igen fast inte på ett negativt sätt utan bara skönt att det är en ny vecka för om bara 12 dagar kvar till julafton och nu när snön har kommit så har jag fått mer julkänsla plus att alla julklappar är snart inhandlade.

I lördags var vi på äventyr ner till uppsala över dagen för att fria Malte i förskott som egentligen fyller år idag, vi kom iväg i rätt bra tid och vädret var så där på vägarna men det gick bra ändå.
Det var även Elias första resa på längre än 4 mil, han sov till tönnebro och var sedan vaken resten av biten ner till uppsala och det var inte så mycket gnäll från honom heller.
Hade en helt underbar dag där ner med god mat och härligt sällskap :)
 
Den 21 december kommer våran nya soffa och jag längtar så efter den för nu är jag less på våran soffa man sitter som en påse potatis i den. Det skönaste med allt är att ikea har fri hemkörning på den så det enda vi behöver göra är att bygga ihop den men det ska väl inte vara så svårt :P

Nu ska jag kolla klart på tv och in vänta älsklingen som kommer hem från jobbet snart sen ska jag SOVA ett par timmar till Elias vaknar och är hungrig.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback