Gulsot

Godmorgon!

Ojoj, vilket lyckorus jag har i min kropp så fort jag bara tittar på dig blir jag alldeles varm i kroppen och någon tår av lycka kommer!

I måndags så valde jag att åka upp till BB för att ta ett gulsotstest på älsklingen, han låg då på 286 så dom ville ta ett blodprov och efter 4 timmars väntan och som tur var hade jag med mig Matilda och Love men det blev jobbigt för Love till och från eftersom det fanns ju inte så mycket för honom att pyssla på med i ett väntrum!
Provet visade 309 så älsklingen skulle vara tvungen att sola solarium men först fick jag skjutsa hem Matilda och Love så han kunde få lägga sig för natten och jag var tvungen att få i mig något i matväg eftersom vi inte hunnit med att ätit middag!
Jag och älsklingen åkte tillbaka till sjukhuset och blev inlagda igen, idag är det onsdag och vi är fortfarande kvar men dom har inte tagit något nytt test nu på morgonen.
Håller alla mina tummar och tår att värdet har gått ner så pass att vi kan få åka hem till pappa Olle!

Nu ska jag gå och hämta lite frukost innan älsklingen vaknar och inser att han är hungrig på frukost med :)

Byebye


Solar solarium

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback