Äntligen!

Godkväll alla kära läsare!

Nu tänkte jag ta mig tid att uppdatera bloggen men det blir dock inte så långt inlägg.

Sammanlagt gick jag över 3 dagar med skruttet/vildingen som visar sig inte vara så vild ännu men vem vet kanske det kommer senare.
Jag kommer att skriva en förlossningsberättelse som alla andra men det tar jag när orken är tillbaka och tiden att sitta här så länge :P

Vi är så otroligt glad över att du äntligen har kommit till oss och det går inte en sekund utan att vi är där och petar, pussar och berättar hur otroligt fin du är våran älskade lilla son!

Ännu så har våran son inte fått något namn men snart så har vi bestämt oss :)

Nu ska vi gå och sova, godnatt alla!


Välkommen till världen våran älskade son <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Otroligt söt! Hoppas att allt gick bra för er. Ser fram emot att läsa din förlossningsberättelse :) Säger samma som ni säkert får höra 10 gånger om dagen av alla, njut njut njuut!! Det stämmer faktiskt det alla säger att det går sjukt fort ;)

2011-08-06 @ 23:25:46
URL: http://jruna.bloggg.se
Postat av: Åsa

Säger det igen; Grattis och... Njut, bara njut! Kram//Åsa

2011-08-06 @ 23:27:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback