3 veckor

Shit vad tiden går fort när man väl har fått barn och jag bara njuter av varenda sekund med Elias, ibland vill jag bara väcka honom för att ta upp och gosa men det finns ju en känt talesätt "väck aldrig det barn som sover" så det är väl bäst att han får sova när man väl sover!

Igår blev Elias 3 veckor gammal och det känns overkligt att man låg inne i förlossning då och hade dom där otroligt smärtsamma värkarna och bara några timmar senare var han född och låg mitt bröst helt sjukt! :)
Jag älskar verkligen livet som förälder och man hade ingen aning tidigare att kärleken till ett barn kunde vara såhär stor.

Jag har börjar skriva lite på min förslossningberättelse så jag kommer väl publicera den här om några dagar/vecka men jag måste ha hjälp av Olle för jag kommer inte ihåg allt som hände inne på förslossningen och han jobbar 3 nätter nu så jag får vänta till veckan med hans hjälp :)





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback