+1 dag

Vilket härligt väder det är ute i dag, synd bara att man inte orkar vara allt för länge ute i solen!

Igår var jag i matfors på 1-års kalas, faster lilla gullunge fyllde år för första gången :) Eller rättare sagt så fyllde hon år den 28/7 men då var dom på semester i leksand/kolmården!
Det blev en massa go fika och såklart en tårta som var bland de godaste jag ätit på länge, tror även Kellie tyckte det samma.
Tyvärr var inte Olle med för han jobbade men mamma gjorde ordning en bit tårta så jag fick ta med mig hem till honom!

Var även på ikea en sväng igår innan kalaset och byte skötbädden för 3 gången så nu hoppas jag att den ska hålla tills hon/han kommer.
Passade även på att inhandla lite andra onödiga saker eller i min värld är dom inte onödiga :P Lyckades få Carro och handla en hel del som hade tänkt att inte handla något!
Vi åt sedan lunch på donken man måste väl passa på nu de sista dagarna för sedan ska jag försöka och dra ner på allt onyttigheter som man "passat" på ätit under graviditeten.

Idag är det +1 dag och ännu har jag inga känningar alls men hon/han trivs väl allt för bra därinne i sitt 37 gradiga vatten :)
Ikväll börjar Olle sina 2 nätter och då blir man ensam kvällar+nätter men det överlever jag nog, vi har ju lagt nytt golv så jag kan ju pyssla på med att ställa tillbaka alla möbler där dom hör hemma och sedan pyssla på i barnrummet med det jag köpte igår!

Nu ska jag ta något att äta för min halsbränna är jobbig, ha en fortsatt trevlig dag alla :)

Lite bilder från kalaset


Paketöppning


Ute och går med sin nya vagn


Tårtan


Mmm, gott!


Äta tårta själv!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback