Segt

Nu har det varit segt med update från min sida och då har jag även varit långledig (4 dagar) men har gjort en massa annat rolig istället för att sitta inne vid datorn och blogga.

Det har hänt lite sedan sist jag skrev en update, man har gått och blivit 1 år äldre men känns då ingen skillnad längre det var roligare förr men nu har jag kommit till en ålder där jag kan göra det mesta enligt alla lagar vi har.

På tisdagen bakade jag en marängtårta med sockerkakasbotten och den vart så himla god och de verka alla andra tycka.
Bjöd alla vänner med sina respektive och barn, vart fullt hus ett tag var bara trevligt med mycket folk.
På onsdagen kom min familj plus Olles så då vart det så fullt runt bordet att Matilda fick sitta på katternas fodertunna men det verka som om det gick bra.
Hade köpt smörgåstårta från ica matfors och den är ju så himla god men beställde till för många personer så jag fick skicka med mamma och pappa hem lite.
Sedan hade snälla mamma bakat en rulltårta till fikat efteråt men då var så många av oss mätta men någon kaka fick jag i mig.

I present fick jag blombuketter, body butter, presentkort på bio, presentkort på stan, en bok som man ska skriva upp födelsedagar, lökhållare och jag vart riktigt glad för allting som jag fick
Ska se om jag kan lägga upp lite bilder sedan från kalasen =)

Lillen där inne bara sparkar och har sig men det är så mysigt, skulle vilja att tiden gick fortare tills vi får flytta så jag kan börja handla saker till barnrummet och kanske hinna och måla det innan det är dags.

Denna vecka är rätt så okej med jobbet, har natten nu inatt och sedan har jag fått ledig på fredag för begravning men sedan jobbar jag lördag och söndag sedan har vi en ny vecka igen.

Nu ska jag kolla på lite filmer och försöka och inte gäspa allt för mycket.

Var rädd om er där ute =)


Alva och Elfon


Buketten jag fick av älskling


Mera blommor och alla andra presenter


Min fina tårta


Den supergoda smörgåstårtan


Jag i veckan 23+2

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback