Så himla vackert

Godkväll!

Idag skulle jag egentligen ha jobba kväll men en av mina snälla kollegor tog mitt pass så jag kunde gå på begravning.

På förmiddagen så var jag ner på stan och handlade presenter åt älsklingen som fyller år imorgon, som vanligt önskar han sig enbart en massa dyra saker men tror jag lyckades köpa något som han inte önskat sig eller tänkt på att han behöver.
Den ena affären jag skulle gå in på hade tyvärr inte öppnat när jag var på stan men det löste sig ändå.

Som sagt så har jag, mamma, pappa och Peter varit på begravning till minne av Leif, det var en sådan otroligt vacker begravning som både Eva och Leif planerat tillsammans innan han lämnde oss. Leif ville att det skulle sjöngas en låt på hans begravning som var tillängnad Eva och det var kärleksvisan av Sarah Dawn Finer.
Eva höll ett tal om de åren dem fick tillsammans och det var väldigt starkt gjort av henne att klara av att tala inför alla i kyrkan på en dag som denna.
Leif hade 11 syskon och alla dem sjöng jag har hört om en stad ovan molnen till honom och det gjorde att själva begravningen var annorlunda jämnfört med andra jag varit på.
Denna dag kommer att vara minnesvärd långt fram i tiden för alla som var där och deltog sitt minne av Leif.
Andra låtar som spelades var
* Hallelujah - L Cohen
* Håll mitt hjärta - Björn Skifs

Du är och kommer alltid vara saknad Leif Jönsson <3
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback