Massor av sol!

Hej!

Massor av sol har vi äntligen fått hit till sundsvall och visst är det inte så jätte varmt ännu men nu vet man att sommaren faktiskt är på väg.

I torsdags så firade vi påsken för gänget från uppsala var här uppe och då passade vi på att äta lite påskmiddag och umgås, var supergod mat men dock påminner det mycket om julmat men det gör alla dem här högtidsmiddagarna man äter.

Igår var man och jobbade ett kort pass och det var riktigt skönt tanke på vad det var för väder igår, jag och min arbetskollega gick faktiskt ut med våran vårdtagare och satt i solen ett tag och vi alla 3 njöt till fulla muggar

Kvällen tillbringades i klingsta med lite rester av påskmiddagen vi åt i torsdags, vi hjäpte till att rensa lite på deras tomt, klippa ner lite småbuskar, kratta och dra till brasan.
Självklart tog jag i för mycket och fick ont i fogarna men det var så skönt att få göra lite annat än för en stund.

Idag ska vi kanske ta en fika med Pia och Janne på stan men inget är bestämt ännu men ikväll ska vi nog ut dit igen för att grilla men jag längtar tills man kan grilla och sedan sitta ute hela kvällen.
Det blir såklart en massa Love mys med igår när vi var där sov han mest och när vi skulle åka hem då vart han klartvaken.

Nu ska jag ta och packa ner lite mer i lådorna för på måndags kväll ska vi förhoppningsvis få nyckeln till den nya lägenheten.

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback