Godmorgon

Godmorgon gott folk!

Nu har jag äntligen gjort klart mina 2 nätter för denna vecka, dem har faktiskt gått helt okej med tanke på att jag inte fått sovit som jag bruka göra.
I går morse så väntade jag på chefen så jag var inte hemma förns åtta sen kände hsb sig för att starta en jävla lövblåsare utanför sovrumsfönstret och då var klockan 10.45
Klev upp åt lite lunch, svärfar kom med släpvagnen så vi kunde börja packa för att sedan åka iväg till den nya lägenheten.
Jag höll mig endast till lätta kartonger och andra småsaker men det hjälpte visst inte, fick så fruktansvärt ont igår kväll och inatt har jag knappt kunnat sitta på rumpan!

När vi åkte och kollade på lägenheten för första gången såg den skit fin ut dem hade inrett den så himla bra och jag önskar man hade den förmågan eller fantasin men igår när vi var dit så var det massor av spikar, stora skruvar kvar i väggarna men sånt skit tänker man ju inte på när man är och kolla på den.
Insåg att det är lite småsaker att göra i lägenheten ändå men då får vi ju göra efter hur vi vill ha den och en annan nackdel men den visste vi om och det var att det var så lite skåp i köket så vi har fått bantat ner massor av porslin och glas.

Ska ut på ikea idag när jag vaknar och inhandla lite små saker som gör att vi kan fortsätta med uppackningen av alla dessa kartonger, vi har ju en walk in closet nu så behövs det mera trådbackar och hyllplan :)

Om 1 timme och 30 min får jag äntligen åka hem och sova, mina ben är som fotbollar och värker dem skulle behöva komma i högläge trots stödstrumpor.

Ha det riktigt bra dag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback