Städning

Vilken underbart väder det har varit idag, har nästan varit halva dagen och njutit.
Jag, Olle och Matilda har varit hos Karin (deras moster) och städat hennes lägenhet, Olle fick äran att putsa hennes fönster.
Vi beställde hem en familje pizza och åt mellan städningarna vilket var väl behövligt med lite mat i magen men man bli så snabbt mätt på pizza nu för tiden.

Nu på kvällskvisten åkte vi hem till klingsta och grillade, denna gång var det jag och Matilda som fick ansvaret för att grillning blev bra. Började bra att det inte fanns någe tändvätska så vi fick försöka få upp glöden genom en värmepistol och det fungerade men tog ett tag.
Allt smakade riktigt bra och som vanligt blev jag för mätt och kunde knappt gå efteråt men man ska inte klaga för den mat man får.

Nu ska jag fortsätta att kolla på wallander


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, Olle lyckas alltid fa putsa fonster av nan anledning.. Han maste va expert vid det har laget! Bra att ni skotte grillningen ocksa tjejer, vem behover karlar till sant..? :)

2010-05-10 @ 02:48:31
URL: http://napok.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback