Sommar

Äntligen är sommaren här och man behöver inte ha någon jacka på sig längre förutom om det regnar ute så som det har gjort idag men blev ju fin väder på kvällen.

Var ett tag sedan jag uppdaterade denna blogg men kan bero på att jag har jobbat så himla mycket och det tänker jag inte klaga över för jag är glad för all jobb jag kan få.
Nu kommer det inte vara någe problem med att få jobb för jag har fått ett vikariat på skönsmons hemtjänst och har nu jobbat i 3 dagar men idag var det första dagen jag gick själv och det gick mycket bättre än jag hade trott, trodde att jag skulle virra bort mig totalt i skönsmon men hittade till alla och låg minus 2-3 minuter det var faktiskt bra gjort av mig :)
Måste säga att det är en mycket trevlig grupp som jag jobbar med och hjälpsamma är dom verkligen så trivas kommer jag nog att göra under mitt vikariat.

Just nu sitter jag att tittar på uppdrag granskning och det är så skrattretande att hur det kan får bli så här på ett sjukhus där man tror att man ska kunna vara trygg och att få hjälp när man är i behov av det. För tillfället vill jag verkligen inte bli sjuk och måsta söka hjälp på sjukhuset.

Nu ska jag hjälpa min gubbe att sträcka ut hans ben :)

Ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback