Sju kryddor

Godkväll

Idag har jag bara varit ute och njutit av solen och sällskapet man varit med, jag och Carro åkte till Jessica och Alva för att umgås med på denna härliga dag. Tog en promenad in till dannes för att käka lite glass och sedan blev det en sväng på ica för Jessica inhandla lite småsaker.
Jag och Carro fick även vara barnvakt en stund medans Jessica skjutsade hem hennes mamma från jobbet och allt gick så himla bra med Alva hon lekte på som vanligt.

Sedan blev det en sväng till Kattis och Elfon för att jag skulle få låna Kattis gamla mobil för min är inne på service och är borta i ca 2-3 veckor och jag är beroende av min mobil eftersom jobbet bokar mig vi sms.

Jag har reserverat biobiljetter till smygpremiären på sex and the city 2 den 26 maj för oss 4 tjejor och det ska bli så himla himla kul att gå den som jag har längtat till den skulle komma och nu är den här.

Vi var även ut och firade kära svärmor igår och vi åt på restaurang sju kryddor, dom har så himla underbar god mat där och mätt blir man. Hoppas att hon tyckte det var lika trevligt som jag tyckte.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med älsklingen och äta lite gosaker


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback