Onsdag

Denna onsdag har varit lugn och underbar för min del, vi tog oss en sovmorgon imorse och det var så skönt att inte behöva ställa något alarm för att vakna men ibland är det skönt att komma upp i tid.

Var iväg och sprang på gymet imorse i mina nya byxor och dom var helt underbar för man blev då svettig av dom och pluset var att det fanns en mp3 ficka bak på byxan.
Är super nöjd med byxorna iaf :)

Har även idag bokad in en heldag på boda borg imorgon med Olle, Matilda och Emil, ska bli så underbar skoj att hitta på något som ligger utanför Sundsvall och hur dagen har varit kommer jag att uppdatera imorgon.

Idag kom äntligen min bikini och den är usnygg enligt mig nu ska jag testa den efter jag skrivit klar här :)

Snart är det greys och då blir det att mysa ner sig under filten och njuta.

/ Marlene


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback