Grillning

I fredags var vi ute hos familjen Hansson-Nässén och grillade sammanlagt blev vi 8 personer mycket trevligt tycker jag att det var hoppas att alla andra tyckte det med. Vid halv tolv åkte vi hem eller Carro körde min bil hem för både jag och hade druckit vin till maten.

På lördag åkte jag och Carro ut till Jessica för att leverera blöjor som varit på extrapris och vi tog oss en promenad in till dinos för att äta lunch och pizzan var faktiskt riktigt god om jag får säga mitt sedan gick vi hem igen och satte oss på baksidan där det var varmt och skönt, hjälpte även Jessica att gräva bort små elaka ogräsplantor sedan kom Jessicas föräldrar och bjöd på glass.

Igår så tvättade jag så det var underbart skönt att få bort berget som var inne i badrummet och var till och med så duktig att jag plockade in den igår kväll med passade även på att bädda rent i sängen och måste få säga att det är så skönt att krypa ner i en nybäddad säng. Olle åkte och jobbade vid tre så då var man ensam hemma till sex tiden ungefär när jag ringde Carro och hörde om vi skulle hitta på något, åkte och hämtade henne sedan till city cross för att inhandla mat till grillning och hyra en film.
Maten var riktigt god och jag avnjöt varje tugga som jag åt, älskar grillad med all dess tillbehör.

Ska snart åka och jobba ute i bredsand, ska bli så kul att umgås med barnen för dom är så roliga, plus att det är finväder så då blir det ännu bättre. 


Nu ska jag göra mig klar, diska undan frukosten och städa klart i köket så man kan ta hitt folk så dom får se hur det blev.
Ha en fortsatt trevlig dag alla :) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback