Förkylning

Så har man åkt dit igen på den där jädrans förkylningen men det blev inte så farlig och jobbig denna gång, fast Carro, Olle och Kattis dom blev mycket sämre än mig.
För tillfället är det bihålorna som trycker och svullnar upp under dagarna men värre saker har man ju varit med om här i livet.

Igår var jag och Carro till Kattis och Elfon för att dricka lite kaffe och såklart träffa sötaste Elfon, syndes att han har börjat gå upp bra i vikt för han hade fått dom där härligt plumsliga kinderna.

Idag har man jobbat 11 timmars pass på två olika avdelningar men det gick ju bra för jag fick lite vila mellan passen.
Nu sitter man och äter mentos dricker pepsi och såklart tittar på greys men blir snart sängen för min del upp kl 06.00 för ett nytt arbetspass.

Nu är reklamen slut åter till tvrutan

Godnatt alla :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback