Boda borg!

Vilken toppdag jag har haft det hoppas att restrerande av oss också tyckte det, när jag var i en av banorna kom jag på varför man inte är på boda borg så ofta man får såååå ont i knäna och blå är man redan om dom undrar hur det ser ut imorgon.
Var skönt att komma bort från sundsvall en sväng och uppleva något annat än birsta och stan, plus att boda borg ligger ju inte så långt bort från oss heller tog oss ca 1 timme att åka dit men då var även till njurunda och hämtade Emil.

Nu på kvällskvisten har vi varit här hemma och kollat på film med Matilda, de blev heartbreak kid och den filmen får man sig många skratt av och det är ju bra för det sägs ju ska förlänga ens liv med 5 minuter :)
Det är så trevligt att ha henne här hos oss :)

Nu ska jag kolla klart på tv sedan blir det sängen för min del för imorgon är det inplanerat många saker innan kl halv två för då börjar jag jobba.


Bevis på vilka banor vi var smarta att klara av :)


Solnedgången igår kväll

Good night & sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh gud va roligt med boda borg! Du hade väl inte nån galen gubbe som jagade dig i tunnlarna den här gången va? :D

2010-05-17 @ 12:36:08
URL: http://phetaste.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback