Bikini

Så har denna måndag passerat och fort tycker jag den har gått men man ska inte klaga.

Har spenderat en hel del på tradera idag för ett sista försök att hitta mig en skinnjacka och hittade faktiskt en som jag tyckte var skit snygg och jag la en maxbud så nu får jag se om jag vinner budet eller ej men håller verkligen tummarna för att jag vinner det.
Medans jakten efter skinnjacka så passade jag på och kolla om det fanns någon snygg bikini som hade bra pris
och dom som känner mig vet att jag tycker om Ed hardy som en jädrans tur jag hade så fanns den i min storlek och till ett bra pris plus att den låg under fast pris :)

Har suttit och pysslat med en överraskning till Alva och nu känns den färdig men Carro ska få ge ett sista utlåtande om den är bra eller måste göras om lite.

Nu kom älsklingen hem från jobbet, ska mysa med honom innan sängen kallar på mig.

 
Bilden lånad på google

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback