Äntligen helg

Yees äntligen är det helg och då får man lata sig till tusen eller bara njuta av att vara ledig från jobbet, idag har jag gjort min 8:onde arbetsdag i rad och det känns i fötterna och kroppen kan jag säga men kommer kännas fint när lönen kommer.

Måste säga att jag verkligen trivs med mitt nya jobb och att allt går bara bra börjar hitta alla gator men till veckan lär jag väl ska få vara på östermalm och där kan jag inga gator alls men man får fråga arbetskollegorna innan man ger sig ut på alla ärenden.

Nyss kommit hem från Kattis, Larsa och lille Elfon han hade växt väldigt mycket sedan jag såg han blivit mera rund om kinderna, magen, låren.
Han är så söt så och sötare blir han säkert :)

Nu ska jag göra ordning mys framför teven och titta på "släkten är värre" sedan blir det nog sängen för min del.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll

Kommentarer
Postat av: eellaaa

Det var jätte kul att träffa er ikväll :D

Hoppas vi ses igen!

2010-05-27 @ 01:22:29
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback