Vildingen

Nu var det ett tag sedan jag skrev här men så kan det bli ibland, har faktiskt tänkt flera gånger att jag ska skriva men har tyvärr glömt bort det senare.

Helgen som var så höll jag igång hela tiden hann njuta av det fina vädret som vi hade på lördagen, Jag och Carro åkte ut till Jessica och Alva en sväng, vi tog oss en sparktur och sedan satte vi oss på baksidan och njöt av solen.
På eftermiddagen så bestämde jag och Carro för att gå på hockeyn mellan timrå-brynäs så vid halv tre åkte vi hem så vi hann byta om främst Carro som ville ta sig en dusch. Vi hann inte med och se första målet men fick ju vara med på resten av matchen och det slutade bra för matchen slutade lika.
På kvällen skulle vi gå på bio med Jessica och vi såg I love you Phillip Morris, tycker den var bra men ibland lite väl seg, kan säga att tycker man inte om jim carrey ska man absolut inte se denna film. Den lördagen var så himla bra och härlig på alla sätt.

På söndagen så åkte jag och Carro upp till Alby strax utanför Ånge för att hälsa på Tindras förra ägare och mamma, hade det trevligt men när mamma till Tindra kom så var det inte alls populärt att hälsa på varandra det var sura och elaka skäll mot varandra hela tiden.

I måndags så var jag och Olle till matfors för att fira broder som fyllde år och nu fick man ju se hur han och Helena bodde fick även träffa Helenas föräldrar och det var ju trevligt att vara samlade sådär. Tyckte att hon hade fått sig en ganska stor kula på magen men det är ju bara kul att det börjar synas på henne.

Idag så jag hundvakt åt vildingen, namnet får hon för att på våren blir hon så glad när snön är på väg bort och alla pinnar kommer fram och hon kan gå på isen som frysit under natten som då spricker. Tindra är en speciell hund på alla sätt men bäst av allt är att hon är så otroligt söt, sötast i hela korsta/skönsberg :)
Sedan hennes personlighet behöver vi inte ens gå in på för det finns så mycket att skriva om det.

Nu ska jag ta och läsa lite ur min bok och sedan kanske man tar sig en tupplur

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart hon är söt.Hon är ju min :)

2010-03-10 @ 22:35:30

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback