Slöardag

Idag så tränade jag för första gången på 2 veckor och som vanligt så var det skönt efteråt och vill bara träna mer och mer.
Ska försöka träna nästan varje dag nu fram till sommaren och smal ska jag bli :)

Har tillbringat min dag hos Kattis vännen idag och haft det en härlig dag, vid ett åkte jag därifrån för att åka hem och skjutsa Olle på jobbet men sedan åkte jag ut till henne igen och drack ännu mer kaffe. Snart ska hon få sin efterlängtade bäbis och kan säga att jag längtar dit och få hålla i den där lilla saken som man har fått sett på bilder.

Nu är räkningarna betalade och som tur fick man lite pengar över men inte mycket kanske räcker till halva nästa månad eller en tankning till bilen.

Nu ska jag äta lite glass och kolla på let's dance.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback