Monligt

Har varit dålig och uppdaterat som vanligt och säger till mig själv att jag ska försöka skriva ett kort inlägg varje dag eller varann men kommer inte ihåg det.

Det har väl inte hänt så mycket sedan jag skrev kanske att jag har varit förkyld och inte fått tränat eller någon sorts ansträning för det har tagit knäcken på mig.
En ganska behaglig förkylning ändå men den där jädrans nästäppan och värken i kroppen det är den som inte ger med sig.

Min käre vän Carro har fått det så himla fint hemma hos sig nu och blir nästan lite avundsjuk på henne att jag tänker nog börja tapetsera hallen och sedan fanns planer att göra om hela köket men nu blir det nog inte så längre för den där skatten blev man återbetalningsskyldig i år igen men beloppet var då mycket mycket större i år än förra året.
Blir till att spara ihop pengar genom att kanske panta burkar :P

Nu ska jag börja laga middag till älsklingen kommer hem från jobbet, idag blir det spagetti med köttfärssås :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback