Ikea

Denna dag har jag hunnit med otrolig mycke saker men har kanske gjort av med för mycket pengar och ändå har jag massor av saker jag vill ha men kanske får ta det lite senare av året.

Idag har man fått äta lite våfflor och gjorde från grunden för det blir allra godast då. Vi åt lunch hemma hos Carro och fick godkänt av båda två. Efter lunchen så åkte vi ut och hämtade Kattis som inte ännu ha hunnit köpt allt till bäbisen ankomst, hon var nära att få barn i veckan men dom lyckades stoppa hennes värkar och blev heltidssjukskriven och order att vila.
Hon handlade en hel del på babyproffsen men det var endast nödvända saker som kommer att användas dagligen, var och kollade på babykläder för dom barn som är för tidigt födda men måste säga att det var väldigt dåligt sortiment av sånt.
Skjutsade hem Kattis och hjälpte henne upp med alla saker som hon inhandlat och sedan vidare för att hämta Lina på hennes skola och åka till njurunda för att följa henne på simskola men när vi kom dit så behövde vi inte vara kvar för Patrik var där och han skulle stanna kvar tills hon var klar.

Sedan åkte vi ut på ikea igen och gick in och handlade varsitt överkast, Carro köpt ett paket golv med. Passade på att köpa pappas present tills han fyller 60 år.

Hjälpte Carro upp med alla saker och ner med andra saker som skulle till grovsopor och sedan var hon snäll att skjutsade hem mig.

Nu ska jag fortsätta kolla på lyxfällan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback