Torsdag

Så var det torsdag igen och som vanligt på jobbet var det soppa och pannkaka skulle aldrig kunna äta det varje vecka år in och år ut.

På rasten idag så åkte upp på sjukhuset en sväng för att hälsa på mormor och se hur det var och ännu känns det overkligt att hon ett amputerat ben men men blir nog bättre när hon själv börjar bli piggare och orkar vara uppe mer i stolen.

Snart så åker jag och Olle till Gotland och jag längtar som tusan att få komma bort en stund och inte behöva tänka på jobb och väckarklockor
Plus att man får träffa alla Olles nära och kära :)

Innan avresen till gotland blir bröllop men det har jag skrivit tidigare i mina inlägg men skriver det igen. Hoppas att vi alla får bra väder på lördagen och hela kvällen lång

Simba fick följa med mig och hämta husse på jobbet och det gick väldigt bra han satt i baksätet under hela resan och kikade ut på allt som rörde sig utanför. Det är inte så ofta han går ut men ändå så hittade han hem till rätt dörr och lägenhet :)

Nu ska jag begrära lite massage på nacken och sedan blir det sängen för klockan ringer 06.00 imorgon bitti

/ Marlene

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback